Into Telecom Breda en Telecom Service Groep Leek in de prijzen

Into Telecom Breda en Telecom Service Groep Leek in de prijzen

Gepubliceerd: vrijdag, 27 april 2012
Door: Marco Mekenkamp

Share |

Vodafone Nederland heeft gisteren tijdens een jaarlijks evenement met zijn verkooppartners voor het mkb-segment de Business Network Partners van het jaar 2011/2012 bekendgemaakt. In de categorie ‘mobiele data’ ging Into Telecom uit Breda met de hoofdprijs naar huis. Telecom Service Groep uit Leek werd winnaar in de categorie ‘geïntegreerde telecommunicatie’.

Beide partners worden hiermee beloond voor hun bijdrage aan de doelstellingen van Vodafone op de zakelijke markt, zoals klanttevredenheid en -behoud, het aanbieden van mobiele dataoplossingen en het integreren van spraak en data en van vaste en mobiele netwerken. Als onderdeel van de prijs mogen de directies van beide partners drie dagen op pad met het Vodafone McLaren Mercedes Formule 1-team en komen hun bedrijfslogo’s op de auto’s van het team tijdens de Grand Prix van respectievelijk Monaco en België.

Door de opkomst van nieuwe manieren van werken en de explosieve groei van ‘slimme’ mobiele toestellen willen en krijgen ondernemers overal toegang tot hun informatie. Into Telecom wist afgelopen jaar het beste in te spelen op het almaar groeiende gebruik van mobiele internettoepassingen als gevolg van die ontwikkelingen. De Business Partner uit Breda was het meest succesvol in het adviseren van zijn klanten over de kansen die mobiel werken en het gebruik van smartphones en tablets hun bieden.

Met de opkomst van tijd- en plaatsonafhankelijk werken willen ondernemers altijd en overal bereikbaar zijn, of het nu op hun vaste of mobiele toestel is. Door de organische groei van de telecominfrastructuur bij veel mkb-ondernemingen, is daarnaast een wildgroei aan leveranciers, contracten en verantwoordelijkheden ontstaan. Telecom Service Groep speelde het beste in op de behoefte van het mkb aan het integreren en versimpelen van hun telecommunicatie. De Business Partner uit Leek wist zijn klanten afgelopen jaar het beste te adviseren over het integreren van vaste en mobiele Vodafone-producten en -diensten.

“De strategieën van deze twee partners zijn volledig in lijn met die van Vodafone, waardoor we elkaar optimaal versterken”, zegt Philip Lacor, directeur zakelijke markt bij Vodafone Nederland. “Door continu in te spelen op de veranderende behoeften van mkb-ondernemers, verbeteren we gezamenlijk met onze business partners de verkoopkanalen voor deze zakelijke doelgroep. Onze onlangs geïntroduceerde hosted telefoniedienst One Net is daar een mooi voorbeeld van; onze business partners zijn essentieel om onze klanten daarover te adviseren.”


Plaats een reactie

Naam *
E-mailadres *
Reactie *
Vraag een nieuwe afbeelding aan.
Vul hierboven de tekens in die op het plaatje hiernaast te zien zijn *
Schrijf mij in de voor de Telecomjournaal nieuwsbrief.
Ik heb de voorwaarden gelezen en verklaar hiermee akkoord te gaan.
Velden gemarkeerd met een * zijn verplichte velden.



Divide Internetoplossingen