59% van Nederlandse huishoudens heeft triple-play abonnement

59% van Nederlandse huishoudens heeft triple-play abonnement

Gepubliceerd: maandag, 16 maart 2015
Door: Pieter Waasdorp

Share |

59 procent van de Nederlandse huishoudens heeft een zogenaamd triple-play abonnement volgens onderzoek van Telecompaper. Zo een 'all-in-one' abonnement is een combinatie van (kabel)tv, internet en (vaste) telefonie. 8 procent van deze groep heeft bovendien ook een mobiel abonnement bij dezelfde provider.


Het marktaandeel van Ziggo is met 57 procent verreweg het grootst. Wel verloor de nieuwe combinatie van Ziggo en UPC wat aandeel aan KPN en Telfort. Dit blijkt uit onderzoek van Telecompaper onder 11.000 Nederlandse consumenten.


Plaats een reactie

Naam *
E-mailadres *
Reactie *
Vraag een nieuwe afbeelding aan.
Vul hierboven de tekens in die op het plaatje hiernaast te zien zijn *
Schrijf mij in de voor de Telecomjournaal nieuwsbrief.
Ik heb de voorwaarden gelezen en verklaar hiermee akkoord te gaan.
Velden gemarkeerd met een * zijn verplichte velden.



Divide Internetoplossingen